General

Wednesday, July 7, 2010

Tentang Diriku




mintak maaf la ya..xdok gambar masa kecik...ambo nie xdla ensem sangat...ambo bersyukur ape yang ambo ada sekarang....


Disini aku nk mencerita sedikit tentang biodata aku walaupun korang taw nie blog antara ak dengan kawanku terlebih dahulu....xdla korang tertanya-tanya siapakah diriku ini..Aku hanyalah seorang insan biasa,yang bernama Hapizan Bin Seman...tetapi semua kawan-kawanku memanggil ku dengan nama ijan...aku berasal dari kampung kuala jambu dekat tumpat negeri kelantan...sebelum menyambung tentang diriku ini..aku ingin mencerita tentang keluarga ku sedikit...ayahku bernama Seman Bin Derahman...dan emakku pula bernama Siti Hasamah Binti Awang Mamat...ak sangat menyayangi kedua ibu bapaku ini.mereka la yang banyak mengajarku tentang kehidupan di dunia..mengenal mana satu pahala dan dosa...mereka la mengajarku erti kehidupan,susah senang dalam menghadapi kehidupan dan cabaran di dunia ini...ayahku bekerja sebagai petani sahaja manakala ibuku pula bekerja sebagai suri rumah dan mengambil upah menjahit baju...kepada sesiapa yang berminat bolehla menempah dengan ku...hehehhehhe...untuk mengetahui tentang diriku di bab laen lak..teruskan membaca bloq nie....







Rumahku yang banyak Memberi memori dalam idupku ini...




Family Abgku.....

No comments:

Post a Comment